تکنولوژی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان
$$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی و آدرس ps3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 یکی از قابلیت های تازه ایی که قرار است در جدیدترین نسخه از سیستم عامل iOS اپل اضافه شود هشدار دادن به کاربران ژاپنی 2 دقیقه قبل از بروز زلزله است. نسخه جدید سیستم عامل اپل، iOS 5 تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد و برروی تلفن iPhone و تبلت iPad قابل نصب خواهد بود. قابلیت هشدار قبل از بروز زلزله، قرار است در قسمت Notification Centre تلفن iPhone اضافه شود. در ادامه با نحوه کارکرد این فناوری آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب...

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:20 ] [ ناصر مالکی پور ]

 

مدیر ارشد بخش سیستم عامل ویندوز در وب لاگ ویندوز 8، رسما تایید کرد که مایکروسافت قصد دارد برای سیستم عامل جدید خود، اپ استور آنلاین راه اندازی کند. App Store فروشگاه مجازی آنلاینی است که نرم افزارهای مربوط به یک سیستم عامل در آن عرضه می شوند برخی از نرم افزارهای موجود در App Store ها بصورت رایگان قابل دانلود می باشند و برای استفاده باقی نیز باید پول پرداخت کرد. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با اپ استور ویندوز 8 مشاهده خواهید نمود.  

به ادامه مطلب بروید ... 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:47 ] [ ناصر مالکی پور ]

 

مایکروسافت اعلام کرده، کاربرانی که سیستم عامل ویستا یا Winodws 7 را روی کامیپوتر های خود نصب کرده اند می توانند بعد از عرضه Windows 8 ، سیستم عامل کامپیوتر خود را به این OS ارتقا دهند. در ادامه حداقل مشخصاتی که سیستم شما برای نصب Windows 8 نیاز دارد را عنوان خواهیم کرد تا ببینید آیا امکان نصب این سیستم عامل روی دستگاه شما وجود دارد یا خیر؟ 

به ادامه مطلب بروید.... 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:42 ] [ ناصر مالکی پور ]

 

هنوز زمان زیادی از معرفی iOS 5 توسط Apple نمی گذرد که هکر ها اعلام می کنند، این سیستم عامل هم Jailbreak شد. iOS 5 چند روز پیش توسط Apple معرفی شد. به این ورژن نسبت به نسخه قبلی Apple، 200 ویژگی و عملکرد اضافه شده است که تعدادی از آنها را در مقاله " معرفی iOS 5 " توضیح دادیم. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد نسخه قفل شکسته یا Jailbreak شده iOS 5 ارائه می کنیم تا مطمئن شوید شما هم می توانید به زودی گوشی خود را به روز رسانی کنید. 

به ادامه مطلب بروید...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:39 ] [ ناصر مالکی پور ]

اگر چه اپل در روز گذشته iPhone 5 را معرفی نکرد اما از نسخه جدید سیستم عامل iOS پرده برداری کرد. اپل در کنفرانس WWDC علاوه بر معرفی سرویس iCloud اعلام کرد که iOS 5 با بیش از 200 قابلیت جدید در راه است. iOS 5 برروی تلفن های iPhone 3GS و iPhone 4، تبلت های iPad و پخش کننده های iPod Touch نصب خواهد شد. در ادامه به برخی از مهمترین قابلیت های سیستم عامل iOS 5 اشاره خواهیم کرد. 

ادامه مطلب... 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:36 ] [ ناصر مالکی پور ]

  

 

مایکروسافت در چهارشنبه گذشته اولین نسخه نمایشی ویندوز 8 را به نمایش گذاشت، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلا با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. اگر شما هم از طرفدارن محبوب ترین سیستم عامل دنیا هستید خواندن مقاله را ادامه دهید تا با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا شوید. 

ادامه مطلب...

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:29 ] [ ناصر مالکی پور ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 63677
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1